Crònica

Els bons Davids

12573015_663628700447084_3016604662930321589_n

Bé, com hi ha pocs “enchufes” en aquesta revista i tal, i afegint que aquest cap de setmana no ha sigut gaire productiu (necessitava el meu moment per plorar ara que assimilo que ha tornat el cole), avui escric una crònica sobre el primer concert dels David’s Company. Ells són en David Vicente i en David Bernal, el poeta i columnista de la revista.

Van tocar aquest dissabte en el Casal Tres Voltes Rebel, a Nou Barris. Quan vaig entra-hi, que va ser mitja hora tard, em va sorprendre l’ambient que s’hi respirava: cartells de samarretes púrament reivindicatives i d’un nivell tan guay com les de’n David Fernández (eren cartells de samarretes o samarretes? No m’enrecordo), caixes de colors per petits, agendes comunistes, molta gent i jocs com “La herencia de Tía Ágata”, que crec que és un dels millors títols de jocs de la història. També hi havia un pòster de Cuba escrit en eusquera que era realment impactant. La veritat, qui pot dir res dolent d’un lloc on no paraven de sorgir platets de patates braves?

La primera part, a causa de la meva somnolència, me la vaig perdre. Bé, als últims segons sí que ja hi era, però no els vaig escoltar gaire (punt per mí). Va haver-hi un descans perfecte per demanar una birra i tot seguit van tornar a començar. Van tocar una de Jimmy Hendrix, Little Wing, per fer evident el poc nivell que tenen, obvi, i en David Vicente va aixecar la mà sobre els trasts per fer el seu solo encara més espectacular. Després, un poema Cançó de passar cantant, una versió musical feta per David Bernal, cantada per David Bernal, tocada amb guitarra per David Bernal, tocada amb pandereta pel peu de’n David Bernal (l’haurà robada d’un pobre nan de jardí) i tocada amb un instrument de vent que no tinc ni idea per David Bernal. En conclusió, un home orquestra. L’espectacle va acabar amb un knock-knock-knocking on heaven’s door picant de mans.

M’ho vaig passar molt bé en definitiva, tot i que em cauen bastant malament. M’han dit que el nom que tenen és preliminar encara, o sigui que no us preocupeu, no tenen res a veure amb Pans & Company. Espero tonar-los a escoltar, gratis.

Sergi Saranga Reguera

Anuncis

Deixa un comentari

