Uncategorized

Els pets de la Nora

Joyce NOra

A Nora Barnacle Joyce

[27 anys]

8 de desembre de 1909

Carrer Fontenoy, 44, Dublín

 

La meva dolça puteta Nora:

He fet tal com em vas dir, nena porqueta, i me l’he pelada dos cops quan llegia la teva carta. Estic encantat de veure que t’agrada que et follin pel cul. Sí, ara recordo aquella nit en què et vaig follar durant tanta estona per darrere. Va ser la follada més porca que t’hagi fet mai, estimada. La meva cigala va ser dins teu durant hores, entrant i sortint del teu cul alçat. Notava les teves natges grasses i suades sota la meva panxa i et veia la cara encesa i els ulls embogits. Amb cada embranzida que et clavava, la llengua desvergonyida et sortia disparada dels llavis i, si et follava més fort del normal, del teu darrere sortien espetegant tot de pets bruts. Tenies el cul ple de pets aquella nit, estimada, i follant-te te’ls vaig fer sortir; eren grossos, llargs i ventosos, espetecs petits i eixerits i un munt de peterrets dolentots que sortien del teu forat a borbollons. És meravellós follar una dona que fa pets  quan cada envestida n’hi fa sortir un. Em penso que distingiria els pets de la Nora a qualsevol lloc. Em penso que identificaria els seus en una habitació plena de dones que fan pets. És un soroll bastant infantil, no com els pets llargs i humits que m’imagino que fan les esposes grasses. És sobtat i sec i porc com el que una noia atrevida es faria per divertir-se en un dormitori d’escola a la nit. Espero que la Nora no deixarà de fer-se pets a la meva cara per tal que també els pugui ensumar.

   Dius que quan torni me la mamaràs i que vols que et llepi el cony, petita canalla depravada. Espero que em sorprenguis alguna hora quan dormi vestit, t’abalancis sobre mi amb l’escalfor d’una puta, amb els teus ulls endormiscats, a poc a poc em descordis botó rere botó de la meva bragueta i lentament agafis la titola grossa del teu amant, l’encerclis amb la teva boca humida i la mamis fins que es faci més grossa i més dura i s’escorri a la teva boca. Alguna hora jo també et sorprendré adormida, t’aixecaré la faldilla i t’obriré les calces calentes poc a poc, llavors m’estiraré pausadament al teu costat i et començaré a llepar mandrosament vora la mata. Et mouràs intranquil·la i llavors lleparé els llavis del cony de la meva estimada. Començaràs a gemegar i a grunyir i a sospirar i a fer-te pets amb lascívia en el teu son. Llavors començaré a llepar cada cop més ràpid, com un gos famèlic, fins que el teu cony sigui una massa viscosa i el teu cos es mogui frenèticament.

   Bona nit, la meva petita Nora que es fa pets, la meva folladora petita i porca! Hi ha una paraula encantadora, estimada, que has subratllat perquè me la pelés millor. Escriu-me més sobre això i sobre tu, dolçament, més porcament, més porcament.

   Jim

James Joyce, Cartes. Antologia. trad. de Dídac Pujol, Obrador Edèndum, 2013, pàg. 118.

Deixa un comentari

